Wednesday, March 30, 2011

astaghfirullah..agama ku di CABUL!

astaghfirullahalazim..ape nak jadi ngn dunia skrg ni??


nape agaknye aku BENGANG..?


sbb agamaku telah DICABUL demi kpentingan hal duniawi..


gambar ni menceritakan hal yg sebenar..


rm7


maybe kes ni dah basi bg korang yg dah tahu..


tp aku nak luahkan rase tak puas hati aku dgn tindakan 'org pertama Malaysia'..


adakah ini yg dinamakan sbg 'ISLAMIC fashion shOw?


mane ciri-ciri KEISLAMAN nye?





tolOng jgn anjurkan benda spt ini jika kau sendiri tidak punye pegangan AGAMA..


tolOng lah jgn MEMPERDAGANGKAN agama semata2 nak mengaut keuntungan..!


tapi....aku juga terfikir..mase ni, kat mane wahai semua ULAMA' negara?


yang bekerja sbg penasihat agama utk 'orang pertama Malaysia' ini?


di manakah kau bersembunyi? takut utk membantah..?


takut akan disumbatkan ke dalan ISA kah?


di atas kesalahan 'membantah perkara yg menguntungkan negara' ini


..mungkin..


tapi aku SEDIH! bila agama spt dipermainkan..


lagi sedih sbb yg anjurkan benda ni adalah org ISLAM dan berbangsa MELAYU..


aku MALU !


malu kerana tak berupaya nak tegakkan agama ALLAH..


malah rakyat spt MERELAKAN benda yg memalukan spt ini berlaku..


AYUH! jOm laa teman seagama ku..! 


kita buktikan UMAT ISLAM bOleh berjaya di mata dunia..


bOleh bersaing dgn nOn-muslim yg lain..


kita buktikan agama ALLAH saje yg TERBAIK! 


ALLAHUAKBAR!!


>> ihsan dr harakah daily..

5 comments:

  1. YANGGG tannnggg fesyeeen fesyyeeeenn tu pena laah dengaaa nii addeeeee ke patoottt. gambaaarr sii gadiiiss berbajuu birruu tuu -.-' ya ampuuuunnn! sama sammaaa laah kitaa membanteras .

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..adoilaa..sedih plak ase..yg baju biru tu ,corak kt baju dia tu ade tulisan name muhammad tapi diterbalikkan..astagha,, mmg melampau manusia nih!

    ReplyDelete
  3. kita kan malaysia, negara islam TERULUNG :(
    may Allah choose us to be His soldier to show the truth of our beloved deen..amin ^^

    ReplyDelete