Friday, October 21, 2011

match futsal

Assalamualaikum...tak jawab dosa..kih3
aku baru je balik dari training futsal.
tup2! coach cakap ade friendly match..
haaa..excited + nervous..hehe~x leh blah kan..
tau tak ktorang lawan ngan sape?
ngan adik2 dari cfs derrr..
dorang main pon best gak..bangga aku :p
tapi disebabkan team uia gombak da ramai yg pro2 (TAK termasuk aku), sO dorang kena akur la.
ktorang menang 4-0 (kalo tal silap la)
tapi..aku bangga gak tgk cara adik2 PJ main..
ade nampak la gaya main tu..

boleh plak mase training mula2 tadi, aku injured.
hadOi, dugaan2..
tapi leh la jgk main.
tapi takde rembatan gol lagi tadi..
just try shoot je..:)
naseb baik coach tak marah..:p
haha..

haaa, cakap sal futsal kan. teringat plak aku kat studiomates.
tiap kali aku gi studio, ade je dorang duk menganjing kat aku..
siap bagi nick name kat aku, akmarooney la, akma drogba la..hahaa
padahal aku main futsal, bukannye football..haish
tapi aku tak kesah pun la.
aku bahagia je kat studio tu.
dorang sume baik2! (kembang laa dorang nanti haha)

teammates futsal aku pun okey..
baik je..
tadi aku siap tumpang kete senior pi lunch..

alhamdulillah..
aku bersyukur dengan hidup aku skrg..
yang penting, kalo ade ape2 dugaan atau ujian, kita jgn cepat melatah..
kita ade agama, kita ade iman..
kita ade Allah utk mengadu..                          
jangan simpan sorang2, nanti boOm meletup! hehe.
percaya pada rezeki Allah,
percaya pada ketentuan yg Allah da buat ciap2 utk kita..
ape2 yang terjadi PASTI ade sebabnye..
Allah takkan wat ape2 hanya dengan sia2 kan?              
sO, put your trust in HIM..
coz HE knows what is the best for us..
HE is the best planner.......:)
wassalam....:D

No comments:

Post a Comment