Friday, April 8, 2011

ni ke filem MELAYU ??




assalamualaikum kawan2..:)

mesti korang tahu kan filem yg kat atas ni kan.. kan3??
asal tajuk nye 'anu dalam bOtol'..dgr tajuk nye pon dah meremang bulu roma aku..
uiissshh..dahsyat tOl laa cter ni..( walapun aku just tgk trailer aje )
aku sarankan kat kOrang spya JANGAN tgk cter ni..ok?

sbb bg aku, ia lagi byk memberi effect yg NEGATIF drpd POSITIF..
sO, nape cter tu dibenarkan di tayang di Malaysia ni?
haiyoOO..aku bkn nak ckp byk laa..tp cume pelik je..
dah xde cter lain ke si producer tu nak wat?
nak gak wat cter yg sOngsang ni..awat nya??
aku cukup TAK berkenan..haiiyoOO~~

apakah sebenarnye MOTIF filem ni?
adakah ia merupakan isu penting dikalangan masyarakat especially kpd belia?
what's your opinion ,guys?

nape ramai sgt berebut nak kan watak PONDAN ni? hadOi~

my point of view..

patot nye pihak berkuasa tapis la filem2 cmni..sbb ia bg byk kesan negatif..
kalo producer tu cakap nak bg kesedaran kpd masyarakat pasal social ill yg melanda kat negara ni, lupakan je la cik kak oii..
kalo cik akak tak buat filem ni pon, semua orang dah sedia maklum laa..
kalo tanya bdk sekolah rendah, ape itu 'bapok' or 'mak nyah', for sure dorang tahu punye..
sO, xde motif langsung filem ni di buat..:(
xde pon sumbangan utk negara, AGAMA dan bangsa..

cube kOrang bayangkan kalo filem ni ditayangkan di setiap pawagam yg ade kat Malaysia ni, and mak nyah2 n bapOks ramailah plak dtg serang pawagam..duk berebut nak tgk filem spesis dOrang..dorang BANGGA sbb cter dOrang ade tayang kat cinema..sO, ape kata kOrang? ade benefits ke x cter ni? jOm kite pikir same2..hehe~

okey, aku ase that's all frOm me..
kang kalo membebel byk lagi kang lagi merapu aku ni..hihii
sO, assalamualaikum...>>

1 comment: